fredag 5 juli 2019

Lycka till med pensionen kort

Hej idag vill jag visa er ett kort som jag fick beställning på här på mitt jobb. Kortet är ett avtackningskort till en arbetskamrat som ska gå i pension nu. Han tycker om att resa och kanske slinker det då även ner en öl ;)

Till kortet har jag använt Villda stamps fina stämpel - Mager gubbe och den har jag färjlagt med Distres ink pennor och vattenpensel. Bakgrunden är ett stämpelsett jag har men vet inte namnet på det. Men man kan laborera rolugt med det i alla fall. Sedan är den fina ramen med vågig kant en dies från Crealies Crea nest dies XXL no. 70. Grattis diesen är från Gummiapan.


Insidan av kortet fick se ut så här med en lång lista med alla namnen som jag skriver ut på en vanlig skrivare. Och sedan har jag stämplat och färglagt en ölflaska och ett glas som deckoration. Nu vet jag inte vad dessa läckea ölstämplar heter heller tyvärr. Bandet som det ska sitta ett presentkort i är stansat med en Martha Stewart punch.


Tusen tack för titten! Lämna gärna ett spår när du är här för detgör mig så glad. Nu har jag bara en dag kvar att jobba innan 4 veckors semester börjar och det ska bli så skönt!

Trevlig sommar på er!




Inga kommentarer: