måndag 4 mars 2013

Karusell

Hej och trevlig måndag på er =)
 
Så var det ny arbetsvecka och våra barn har lov. Passade på att ta en sväng till badhuset med dom efter jobbet så det händer lite roliga saker under deras lovvecka och det var så härligt =)
 
Nu ska jag visa er en ny LO som jag pillat med nu i kväll och vart nyss färdig med den så därför är kortet lite dåligt tyvärr men jag hoppas ni ser trotts detta. Vill helst knäppa mina LO i dagsljus men det hinner jag inte efter som den måste visas i kväll. Det här är min senaste tolkningen av Veckansskiss
 
Till den här LO har jag använt flera olika typsnitt som jag har stansat ut med hjälp av Qk olika dies. Har även stansat ut en rad med biljetter (Tim Holtz die) som jag sedan har stämplat med lite olika textstämplar som kommer från Slöjddetaljer. Cirklarna jag har skrivit i är clear stamps som är väldigt bra att ha till LO. Runt det mönstrade papperet har jag stansat med MS stansar.



 
Skissen jag har försökt att följa den här veckan såg ut så här =) Och den är designad av Charlotte.
 
 
Här ser ni en närbild på vad jag har skrivit i cirklarna.
 

 
 
Så det var vad jag ville visa er för den här gången. Hoppas ni tyckte om det och lämna gärna ett spår när du är in och tittar för det gör mig så glad!!
 
KRAM SANDRA!

10 kommentarer:

Majsan sa...

Hej goa Sandra vännen,

Men jisses du är helt otrolig på att göra LO:n, denna är ju bara så härlig och så snyggt med biljetterna.
Superfint!!

BAMSEKRAM MAJSAN

Kristina ScrapSalig sa...

Dina LO:s är verkligen underbara och denna är inget undantag!! Snyggt och stilrent med vitt bakgrund, biljetterna är både dekorativa och passar perfektt in i temat och texterna lyfter och fångar upp färgerna i fotona och papperen...riktigt nice!

Aha, så du köpte den snygga stämpeln med sjuksköterskan? Ska bli jättekul att få se vad du pysslar ihop med henne! Hon råkade faktiskt slinka med i min varukorg också tillsammans med Elf Queen, jag får liksom inte nog av Kenny K, de är oemotståndliga!

Vad roligt att få se fotot av dig när du åkt skidor, ser sportigt ut! Jag har tänkt i flera år att jag ska köpa längdskidor, men än har det inte blivit av :) Har inte åkt sedan gymnasiet och det torde vara en sisådär 22 år sedan =O

Ha en härlig fortsättning på veckan, kram!

KatarinaR sa...

Så fin LO och gillar verkligen biljetterna med texterna på!
Tack för snälla ord i min blogg. Blir såå glad!
Kram!

maria sa...

Hej, vilken härlig LO. Biljetterna blev liksom pricket på i:et.
Va duktig du var som deltok i vasastafetten, jag är så impad. Avskyr ju längdskidor själv. Kortet med edvin blev riktigt läckert.
Hoppas ni får det härligt i fjällen vi kommer sakna dig på fredag.

kram

Tanja sa...

Vilken kul LO.Effektfullt med alla biljetterna. Tack för ditt bidrag till VS och lycka till.

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Otroligt härlig LO! Fina foton och tokläckert med biljettremsorna! Tack för ditt bidrag till VS!

Nina sa...

Vilken härlig LO, så fint med alla biljetter. Du får ha en fortsatt bra vecka. Kram Nina

Sandra sa...

Hej!! Jag bara ÄLSKAR biljetterna!!
Som vanligt en helt fantastisk LO från dig. Man får nästan sommarkänsla av din blogg nu för tiden! så himla härliga färger och glada foton. Underbart! :)
Hoppas ni har en underbar sportlovsvecka även om du jobbar, och att du haft en riktigt bra kursdag idag. Massor av kramar!!

allram/ Jenni sa...

Gillar alla dina typsnitt. Coolt. Tack för ditt bidrag till VS.

Åsa/asamia sa...

En superfin LO med fina foton och härliga detaljer!
Hoppas du får en fin helg,själv ska jag till Avesta imorrn.
Kramar