tisdag 18 juni 2019

Bilkort

Hej idag visar jag ett kort som vi gav bort till en kär vän som fyllde år för ett tag sedan. Efter som han tycker om fina bilar valde jag att använda en bilstämpel jag har och några små kugghjul i bakgrunden som är en dies från Rox stamps. Grattis texten är en dies från Gummiapan. Har även använt lite glittrig duk från Jysk i bakgrunden och färgstänksstämpel från Gummiapan.


Insidan av kortet fick se ut så här men ett utstansat band som jag använt en Martha Stewart punch till där man kan fästa pengar eller lotter i.


Grattis texten är en dies från Gummiapan som är en av mina favoriter av alla mina grattis dies.

Tusen tack för titten och hälsa gärna på fler gånger eller lämna ett spår så jag vet att du varit in. Ha en bra dag kramar från mig@

Inga kommentarer: