måndag 19 december 2011

Lucka nr 19

Hej och trevlig Måndag på er =)

I dag ska jag försöka bli klar med mina egna julkort som alltid kommer i andra hand tyvärr. Tänker varje år att jag ska börja i god tid men så blir det i sista minuten som vanligt. Har haft så fullt upp att göra kort till min tillsalu låda så jag har nästan glömt mina egna julkort  =(   Tur man kan skicka med vanliga frimärken också så dom hinner fram i tid före jul!

Luck nr 19

Så ska jag visa dagens kort. Bakgrunden är stämplat med min snälla vän Miamaria underbara stämpel. Jag är så glad för att jag fick låna den, tack snälla Maria! Magnolia tomten Edvin är min egen och lika så god jultexten. Kortet blir så fint i sig själv med den här fina bakgrunden så jag vill inte förstöra det med en massa annat.


Insidan fick se ut så här =)


Så det var dagens kort! Hoppas du tycker om det och att det kan ge lite inspiration. Ha en bra dag och lämna gärna ett medelande när du är in för det gör mig så glad =) Kramar från Pysselsandra!

Inga kommentarer: