söndag 18 december 2011

Lucka nr 18

Hej och trevlig Söndag på er =)

Sitter just nu med lilla Emma i famnen (min lilla brorsdotter) Så jag ska fatta mig snabbt för sen vill jag bebis mysa lite ;) I dag har jag varit så himla trött och det enda jag har hjort av nytta är att jag hjälpte min pappa med att klippa håret. Sen har jag slötittat på musikhjälpen framför TV. Kommer bli så tråkigt nu när det är slut, tycker det är så härligt att kunna lyssna på musikhjälpen i lurarna på jobbet.


Lucka nr 18

Detta kort är stämplat med en stämpel från Slöjdetaljer Tycker om lite olika Tomtestämplar och föll för den här när jag såg den. I bakgrunden har jag stansat med min MS ranka stans som blir som grenar. Och i vänster hör har jag stansat ut en fin hörndeckoration i guld med Provocrafts dies. Sedan en röd fin julpost cirkel som jag Embossat i svartglitter pulver. Och sedan knöt jag en fin grön rosett som jag limmade fast i höger hörn.


Insidan av kortet fick se ut så här. Kör vidare med mina stämplade tags =)


Så det var vad jag hade att visa er i dag! Hoppas du vill lämna ett spår för det gör mig så glad =) Ha det bra många kramar från mig =)

Inga kommentarer: