torsdag 28 februari 2013

Thindra 1år

Hej på er! Så var det torsdag och jag håller på att packa mina sista saker som ska med till Sälen i kväll!! Är så nervös för den här Stafettvasan så jag blev tvungen att sättamig och scrappa lite efter jobbet i natt!! Såg en fin utmaning inne på Lillblommanskissar och tänkt varför inte?
 
Gick igång både på skissen och den fina LO som Anna hade skapat. Och som en händelse råkade det  rammla in några av Janedesigns stämplar i min brevlåda i går så jag tänkte varför inte använda dom  på den här LO =) Älskar deras fina stämplar och kommer beställa fler sen men som för dom flesta just nu tillåter inte ekonomin mig att köpa fler just nu tyvärr. Kortet är på min dotter Thindra då hon fyllde ett år. Papprena är köpte från Panduro och heter Christmas Hous Paper Pad. använde några av dom till ett kort och fick då smak för dom så nu fick dom komma till användning igen =) Texten är ut stansad med ett QK alfabete. Och bakom papprena har jag en gigantisk vit spets som jag fått av min kära farmor Viola som rensar då och då blad sina pysselsaker och nu sist fick jag en hel påse full med olika spetsar!
 
 
 
Så här ser skissen ut som jag har tolkat.
 
 
Här får ni en liten närbild på den stämplade tagsen så ni kan läsa vad det står hoppas jag!

 
Och här är den andra stämpeln jag stämplade med =)

 
Så det var vad jag ville visa er för den här gången. Vill tacka er alla som orkar skriva en rad eller två då ni är in och kikar på min blogg. Ni gör mig så glad!
 
Nej nu måste jag packa vidare för i morgon ska jag åka 14km på längdskidor och då ska ni veta att jag är ingen idrottare eller tävlingsmäniska så det ska bli kul och se hur detta går =)
 
Ha en trevlig kväll många kramar från Sandra!

4 kommentarer:

Margareta sa...

Helt underbar är den, din fina LO!! Textstämplarna från Jane Design älskar jag också - de där två står på min önskeista ;o)
Hoppas du nu har en härlig dag på Stafettvasan!! En sån upplevelse!!

Ang mitt kort, som du kommenterade så rart: de där papperen hör ihop, så de var ju "lättmatchade" ;o)

Ha det gott! Kram!!

Majsan sa...

Hejsan goa vännen,

men åhh vilken superhärlig Lo, snyggt du har följt skissen.
Spetsbandet är ju superfint och såå underbart fint foto på lilla Thindra :)
Lyckat till med skidåkandet :)

TREVLIG HELG!!

BAMSEKRAMAR MAJSAN

Anna sa...

Vilken glad och fin lo och extra kul att du använt dig av våra textstämplar.

Mvh Anna från Janedesign

Sandra sa...

Men här sprakar det av Sandra-färger ser jag! ;) Vilken söt LO på en urgullig liten tjej. Va roligt det är egentligen på att få se barnen så små i nya layouter! Jag satt faktiskt å tänkte på det när jag själv gjorde lon på Sebban. Tiden går så fort och man blir påmind av det när man jobbar med lite äldre foton.
Jag bara älskar de där textstämplarna!! Håller med Margareta, de ligger definitivt på min önskelista oxå. Sen vill jag gärna ha en farmor med massor av spetsar så det får oxå hamna på önskelistan då. :) Kram kram på dig!