torsdag 18 oktober 2012

Kenny K - Ryder Cole

Hej och trevlig torsdag på er! Bara en dag kvar så får vi helg och den längtas jag efter för på lördag ska jag iväg till edsbyn på scrappträff och det ska bli så himla roligt! Vet inte hur jag ska få i hop allt efter som min kära sambo fyller 41 på lördag och i morgon ska jag jobba över så då blir det en lång dag innan helgen börjar.... Thindra ska på två barnkalas i helgen och så ska vi försöka hinna kalasa även lite för Tobbe. Vet redan nu att det kommer bli ett evigt pusslande för att få allt att fungera men det är sådant vi mammor är experter på ;)
 
Nu ska jag visa ett kort med en av mina favoritstämplarfrån  Kenny K som jag äntligen fått tag på inne hos Scrapfabriken.se  Den här killen heter Ryder Cole och jag har varit på jakt efter lite tuffare killstämplar ett tag och därför blev jag så glad när jag fick tag på några här. Bakom Ryder har jag maskat in en tegelvägg som är en stämpel från Gummiapan lika så dom häftiga texterna kommer därifrån. Kul att experimentera med lite annat en mina gulliga motiv jämt. Kortet är en beställning och det skulle passa till en 15 årig kille som heter Pontus. Jag har försökt göra det så grabbigt jag kan. I bakgrunden kan man skymta klocka diesen från Tim Holtz och lite svart tyg. Sedan har jag stansat med en stjärn stans efter ett gult papper och limmat fast två svarta tags. All färjläggning har jag gjort med Distress Markers.
 
 
Insidan skulle ha ett pengaband viste jag så det fick bli ett spindelnät som jag stansat ut med MS stansar och även grattisupslaget fick en ram av spindelnät. Stansade även ut en fladdermus och en stor spindel med Provo Crafts dies.

 
Så det var vad jag ville visa er för den här gången. Vill passa på och tacka för alla fina kommentarer ni lämnat. Jag blir jätteglad och lovar att ta mig en titt in på era bloggar nu när jag är klar här. Tusen tack och på återseende, kramar Sandra!

4 kommentarer:

maria sa...

Vilken kille ;) Såå läckert kort oxå. Hoppas ditt pusslande inför helgen går bra, ska bli så kul på lördag. Ses, kramen

Anonym sa...

Men duuu vilket läckert kort!
Kramar från Sylvia!

Margareta sa...

Såå tufft! Han kommer bli jättelycklig!!
Hoppas du får en trevlig helg efter allt pusslande!! Kram!!

Åsa/asamia sa...

Ett supertufft kort, passar perfekt till en grabb.
Hoppas du får en mysig helg med födelsedagsfirande och annat skoj.