torsdag 3 februari 2011

Min första ricktiga beställning =)

Hej nu måste jag få visa er vad jag har fått i uppdrag av Per en arbetskamrat att göra. Han vill ha ett lite egen designat Diplom efter som han och Kent utmanar varandra i korong och har hållit på i flera år som jag fattade och varje år har förloraren gett vinnaren ett Diplom. Nu var det Pers tur att åka på stryk och han undrade om det var något jag vågade sätta klorna i =) Självklart tänkte jag och fick genast en ide i mitt lilla huvud och så här vart det färdiga slutresultatet.


Dom brukar kalla varandra Redrings och Yellow rings så det ville jag ju att skulle stå med. Sen fick år och namnet på vinnaren vara med. Sedan försökte jag göra några gula och röda ringar som dekoration här och där. Men som pricken över i så måste jag ju få användning av min fina kungakorona som jag stansar ut i min cuttlebug. Valde att blinga upp den extra mycket för kul.


Så vart det i alla fall och det var riktigt roligt att få gå lös med fantasin och hitta på något nytt som jag inte har provat förut. Nu ska jag sätta mig med och försöka göra färdigt lite kort som jag velat göra klart en tid nu. Tack för att du är in och tittar och skriv gärna något för det gör mig så glad =)


2 kommentarer:

maria sa...

Vilet läcker diplom!!! Du är ju underbart duktig på att stansa ut. Jag vet ju vilket tålamod som krävs. Snyggt jobbat!!
kramen

pysselsandra sa...

Tack vännen kul att du tycker om det =)
Ja det var lite pillrigt har stansat ut en hel del bokstäver här men kul att få användning av mina alfabeten ;)Kramen på dig med!!!