tisdag 1 februari 2011

Mera Magnoliakort =)

Hej på dig! I dag är ingen bra dag i mitt liv men det blir kanske bättre vem vet =(  Har fått reda på att vi måste förflytta oss på mitt jobb och det är väl med blandade känslor jag gör det. Jag trivs ju så bra med dom jag jobbar med nu så därför känns det inge vidare men förhoppningsvis så kanske det bara är ett litet tag...... Sedan så har min son fått byta skola för att han inte trivdes nå bra på den han gick tidigare. det är kompisarna som har hålt han kvar så här länge men nu vill han inge mera utan beslutade sig för att byta. Det positiva med det är att han nu är sitt gamla vanliga Liam igen. glad, rolig och sprallig. Det senaste halvåret så har han haft det jobbigt med sina lärare och det har märkts här hemma.... Hoppas det vänder snart så man får lite ny energi!!! Jag får hämta kraft att orka i scrapen, det är så jag tankar mitt energikonto. Fick jag inte pyssla så hade jag varit tokig (tokigare) för länge sedan =)

Här är ett till kort med den fina Magnolia Edvin =) Har blivit så fäst vid honom nu så jag tror jag måste köpa den här stämpeln när jag får råd =) Svårt att hitta stämplar som är passande till karkort tycker jag. Den här fina Edvin har jag fått låna av miamaria (tack för lånet vännen) valde att göra det här kortet i svart, grått och vitt.


Men jag kunde inte låta bli att limma dit en rosa blomma, efter som rosa är min favorit ;) Killar passar ju i rosa har jag hört.


Blomman och bladen är handjorda med mina Nellie Snellen punchar som är värda sin vikt i guld för mig =) Älskar att jobba med dom!!


Fortsätter använda min favorit grattis stämpel ett tag till som är en Reprint stämpel.


Och på insida fick det se ut så här =) Och dom här formerna har jag stansat ut med hjälp an spellbinders dies och sedanstämplat med lite svart distress ink runt kanten.

Så det var vad jag hade att erbjuda i dag. Nu ska jag och barnen i väg och åka lite skridskor med Linda och hennes barn. Ha det så bra kramar Sandra!

1 kommentar:

maria sa...

Hej hej,
Superfint kort Sandra. Den rosa blomman blev som pricken på i:et. Perfekt!!
Hoppas lugnet lägger sig snart nu när ni gjort lite förändringar. Vi måste boka in en dag snart och tanka lite tillsammans.
Kram