fredag 11 februari 2011

Grattis kramar!


Hej nu har jag lite ont i mitt lår men för hoppningsvis så kommer det läka snart och jag får blir frisk så  jag kan flänga runt som jag brukar.....

Här har jag utmanat mig själv lite med att göra ett kort som är blått =) Jag har ju en stor svaghet för rosa men nu har jag försökt hålla mig till blått. Valde att använda min andra fe i rose stämpel settet som ser ut så här. Hon är lite mindre och vinklad från det andra hållet. Papperet är köpt på Panduro hobby och grattis kramar stämpeln är en inkido stämpel.


Jag har sprayat lite silverglitter på ett blått papper och sedan stansar ut fjärilarna med en MS punch.



Den blåa bården i bakgrunden är ut stansad med en MS punch även den vita blomborden är en MS stans. Dom är helt underbara att jobba med tycker jag.


Här ser man hur det glänser från fens vingar. Det är både glitter och 3D lack på dom. Och uppe i höger hör fick tre fin bling stenar sitta ;)


På insidan körde jag det fina cirkeln och en till fjäril. Grattis stämpeln är en Reprint stämpel jag köpt av Sylvia!

Så det var vad jag hade att bjuda på denna gång. På återseende och många kramar från mig till dig!

Inga kommentarer: