onsdag 9 februari 2011

Grattis lilla Arvid som blev 2år i söndags =)

Hej igen =) I helgen var det kalas och då firade vi både min farmor och min brorson Arvid som fyllde 2år. Och är det kalas så ska det ju vara kalaskort. Så här blev Arvids gratulationskort att se ut när det var färdigt =)

Har stansat ut hans namn med min QK tång och använt mig av alfabetet Kaite. Tycker så mycket om just det alfabetet. Har sedan färglagt den lilla magnolia Edvin som jag nyligen har köpt. Han är ju helt underbart söt tycker jag. Valde att sätta fast ett blått sidenband som han fick sitta på och lite MS ut stansade bakgrunder.


Valde att skriva hur gammal han vart och så satte jag dit en liten fin grattis biljet som jag köpt på Arkivet.


Insidan fick se ut så här =) Ut stansade former med hjälp av spellbinders dies. Och fjärilen är stämplad med en stämpel från Reprint som jag sedan klipt ut och limmat fast.

Det vara allt för i natt, i morgon ska jag till läkaren och bli fixad hoppas jag =(  Dom ska skära lite extra i mitt lår..... Gruvar mig lite men hoppas allt blir bra sen..... Ha det så bra många kramar från mig!

Inga kommentarer: