fredag 30 november 2012

Tomten tittar in!

Hej och trevlig fredag på er alla =) Nu ska vi snart ha lite fredagsmys här hemma. Sitter och njuter av all snö som dalar ner och ska fortsätta med att julpynta färdigt här hemma i morgon.
 
Nu ska jag visa er ett till julkort som är stämplade med två magnoliastämplar både bakgrunden och tomte Edvin. Papperet är köpt på Panduro och det bruna kakpapperet är en die jag har. God jul stämpeln är en Reprint stämpel som jag embossat i svart pulver med stänk av lite glitter.
 
 
Insidan fick se ut så här. med en tags som jag stämplat med en god jul stämpel från Reprint.

 
Detta var vad jag ville visa er för den här gången. Tusen tack för era fina kommentarer dom gör mig så glad =) Ha en trevlig helg kramar från Sandra!

1 kommentar:

Nina sa...

WOW,vilket fint julkort du har gjort. Kram Nina