torsdag 29 november 2012

Pepparkakor

Hej och varmt välkommen in på min blogg =) Nu är det bara en arbetsdag kvar så får jag helg och det ser jag fram emot! Nu är det full fart på allt julpyntande här hemma så jag ska hinna bli färdig tills på lördag då jag vill kunna njuta av advent! Det är nu som är den bästa tiden önskar advent var lite längre så man han med allt man vill göra som baka, pynta, pyssla,handla och slå in fina paket ;)
 
Nu vill jag visa er ett till kort som är stämplad med Tilda som bakar och här har jag bestämt att det är just pepparkakor hon bakar. Har stämplat den fina bakgrundspapperet själv med små stämplar som ser ut som pepparkakor. Och sedan dekorerat med en kanelstång som jag knutit ett band runt och några dekorativa bakformar. Band några varv med guldtråd också som en fin effekt.
 
 
Den fina Hembakat stämpeln fick jag låna av en snäll tjej på Bollnästräffen men jag och namn.... Kommer inte i hår det men du vet nog vem du är om du är in och kikar och tusen tack för lånet =) Den passade så bra på dom här små tagsen jag köpte av Helena då på träffen.

 
Insidan av kortet fick se ut på det här viset.En stämplad tag men två små glada pepparkakor som är stansad med hjälp av QK tången.
 
Så det var allt från mig. Ha en trevlig kväll kramar Sandra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilket fint och mysigt kort som får mig att bli sugen på pepparkaksbak med barnen:) (stämpeln lånade du av Erika;))
//Carina

Unknown sa...

Vad fint du gör.. Du är verkligen duktig och inspirerande. Jo, jag känner minsan igen "min" stämpel. Passade väldigt bra ihop med vilda :) (eller vad hon nu heter)
Så söta pepparkakor du hade där!! Snyggt
//Erika

pysselsandra sa...

Tack snälla för lånet Erika som jag skrev så är jag dålig på namn ;) Ja den var så söt din fina stämpel och passade bra till det här kortet. Tusen tack för lånet!

Kram Sandra!