onsdag 4 juli 2012

Pojk dopkort

Hej och regnig onsdag på er. Finns fördelar med det också för nu tar jag mig tid att uppdatera bloggen lite. Har flera kort jag vill visa men när solen skiner ute så är det så mycket annat som måste göras. Därför blir det nått enstaka inlägg här när tiden räcker till. Nu har jag bara två kvällar kvar att jobba sen tar jag fyra veckors semester!!!! Ska bli så skönt att få vara ledig och slippa passa tider och göra undan lite här hemma.

Nu ska jag bara visa ett nytt dopkort som jag fick beställning på av en arbetskamrat för ett tag sedan och jag har ju visat tidigare hur jag brukar göra mina dopkort men kände att jag ändå ville visa er detta. Idéen till klänningen har jag hittat i en gammal tidning som heter Scrapbooking m.m och sedan har jag dekorerat det som jag ville ha det med spetsar från Reprint tex. 


Så här fick insidan se ut.


Så här ser det ut när det är helt uppvikt.


Så det var vad jag ville visa i dag. Ska försöka pyssla undan några bröllopskort nu innan jag måste åka till jobbet. Ha en trevlig kväll ni andra som kan passa på och njuta av den. Lämna gärna ett spår när du är in för då blir jag extra glad =) Ha det gott till nästa gång vi ses!

3 kommentarer:

Em sa...

fint hjärta & fin spets! :) fin text inuti också. Trist för dej att jobba íkväll, riktigt fint väder nu men ikväll går du ju av å får semester :D åå imorrn ska det ju bli mega fint å varmt! det gäller å passa på och njuta av varje semesterdag som kommer! jag får min oxå imorrn.. såg i ljusnan att din vän Maria S hade gift sig i Aruba, härligt! jag vill lägga två beställningar på brudkort (båda bröllopen ska ske i aug) jag skriver när jag vet båda datumen jag tro jag vet men vill vara säker först :) Kram!

maria sa...

Dom är så fina dessa kort. Du är så duktig på att dekorera insidan. Va härligt att det blir semester för dig. Jag har ju varit hemma i en månad nu och hittat lunket. Lite frustrerande att inte kunna göra det man vill bara.

Ha det bra, kram

Gurkiss sa...

Super fint dopkort du gjort :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss