söndag 8 juli 2012

Bebis kille


Hej och trevlig söndag kväll på er. Regnet det bara öser ner men det gör inget för jag har äntligen fått semester!!!! Hoppas vi under dessa 4 veckor får se lite sol också men annars får jag föröka pyssla hela min semester ;) Trottsade det dåliga vädret i dag och tog med mig barnen och granjäntan och åkte en sväng till Bollnäs och lät barnen leka lite. Regnet hade redan varit där så alla leksakerna var genom blöta men det struntade ungarna i och lekte för glatta livet ändå. Sedan dukade jag upp lite fika åt dom inne i det lilla tåget som var torrt att sitta i efter som det har tak. Dom var nöjda med våran lilla utflykt och då är jag nöjd.

Nu ska jag visa ett kort jag fick beställning på för ett par veckor sedan men jag har inte hunnit med skriva här inne på bloggen för det har varit något hela tiden nu tror jag. Kortet var till lilla nyfödda Eddie och då använde jag min supersöta bebistämpel från Bells ’n Whistles och det är en clearstamp stämpel. Sedan så har jag stansat ut den fina Tim Holtz klockan och i den har jag en cirkel stämplad med en Reprintstämpel massor med fina baby ord på svenska. Syns bara lite av den bakom bebisen.


Sedan har jag använt foam bokstäver till namet Eddie som kommer från Panduro och så  minimini bokstäver som knappt syns till att skriva datum, månad och år med. Blomman är från Prima och rosbladen är stansad med Nellie  Snellen punch. Några fina pärlor på tåd som jag köpte på Hannas Pysselstuga när jag var på mässan i Gävle.



Så här ser kortet ut när du ställer upp det och låser det mot den lilla pappersrosen.


Så det var vad jag ville visa er för den här gången. Hoppas du vill lämna en liten kommentar när du är in och kikar för då blir jag så glad =) Många kramar från Pysselsandra!

5 kommentarer:

Margareta sa...

Åååh vilket underbart fint kort till lille Eddie! Gillar din söta baby-stämpel mycket och hela kortet är så ljuvligt!
Så synd att regnet kom lagom till din semester, men du verkar kunna tackla det också!!! Härlig utflykt du berättar om! Så har vi ju en perfekt hobby som funkar lika bra i regnväder ;-)
Själv drar jag till Sthlm några dar. Det finns ju lite mer att göra där om det regnar.
Ha det gott! Kram!!

KatarinaR sa...

Så mkt fint du har gjort sen jag kikade in senast! Babystämpeln är jättesöt och du har använt så fina dekorationer. Ha en härlig semester! Kram!

maria sa...

Så himlans sött kort och fina detaljer!

Nu håller vi tummarna för lite bättre väder. Här hemma klättrar vi nästan på varandra, suck!!
Utflykten till Bollnäs lät ju som en bra ide.

ha det bra, kram

Anonym sa...

Vilket fint kort Sandra. Det är nästan så jag blir sugen att skaffa mig en tredje liten kille ;)
Mimmi Sparring

Lisa sa...

Jättemysigt bebiskort med intressant vikning :o)