torsdag 1 december 2011

Lucka nr 1

Hej och välkommen till min lilla adventskalender =)

Tänkte jag skulle försöka visa ett julkort om dagen fram till jul. Efter som jag jorde så förra året kan jag ju inte vara sämre den här julen =)

Nu börjar jag med lucka nr 1

Det är stämplat med den söta Magnolia Tilda när hon bär på paket och vist är hon bedårande? Den här stämpeln passar både till jul och om någon fyller år beroende på hur man färglägger henne. Sedan har jag stämplat med en tex stämpel bakom henne och valt ut två olika papper som bakgrund och lite wellpapper som ram. Kunde inte motstå mina ny fina MS snöflingor så dom kommer jag använda flitigt i år.


Stämplade även en fin god jul stämpel på oblekt papper och klippte ut och sedan knöt jag en rosett och fäste även den på kortet.

Så det var vad jag hade att visa i dag nu tillbaka till sängen och kurera mig mot febern!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Superfint! Vad duktig du är. Jag har inte pysslat ett enda julkort än =) Kram Malin

Åsa/asamia sa...

Å vilket fint julkort! Finfina detaljer och jag gillar den ruggade kanten runt de mönstrade massor!
Hoppas du får en fin helg, och att febern är borta nu.
Kram ♥