onsdag 30 november 2011

Kavajkort

Hej och varmt välkommen in på min blogg =)

Är fortfarande inge pigg och i dag sov jag enda tills kl var 12.40 mitt på dagen!!! Tror jag aldrig har sovit så länge inte ens när jag var tonåring..... Tänkte på mina arbetskamrater som nästan var färdiga med sitt arbetspass på jobbet då jag vaknade till. Har ju haft feber i flera dagar nu och önskar jag kan få bli frisk snart.

Tänkte visa det andra kortet som min svärmor beställde förra helgen. Detta kort skulle hon ge till en kusin som fyllde 60år. Hon gav mig fria händer så då valde jag att göra det fina kavajkortet. Men ville testa en ny färg nu så då fick det bli en blå kavaj denna gång.


Så här öppnar man kortet.


Och på insidan fick det se ut så här =)


Och på baksidan passade jag på att stämpla min ny lilla stämpel med min bloggaderss


Så den här gången beskriver jag inte hur jag hjort för det är så mycket att skriva och det orkar jag inte i dag. Lovar att jag ska försöka göra en detaljerad beskrivning på hur man gör dessa kavajkort i framtiden men det kräver bra ljus för fotografering och det har vi så dåligt med just nu ;) Hoppas ni tycker om det och svärmor med. I morgon börjar min kort kaländer här som kommer att räcka fram till jul om allt går enligt mina planer, så titta in i morgon så ska du få se det första julkortet i Pysselsandras julkortskalender =)

1 kommentar:

Åsa/asamia sa...

Vilket läckert kort!! Har du mall eller gör du på fri hand?