fredag 2 december 2011

Lucka nr 2

Hej och välkommen in på min Pysselblogg!

 Nu har jag äntligen blivit av med den jobbiga febern jag dragits med i över en vecka. Första dagen utan Alvedon eller Iprem! Det är så himla skönt att få sin energi tillbaka så du fattar inte!!!! Nu kanske det blir lite julbakning och mys med familjen trotts allt  =)
Ska nu visa er kortet som gömmer sig bakom lucka nr 2
Det vart ett till kort med twisted easel vikningen som jag vart så förtjust i att göra nu när jag äntligen provat mig på att vika den. Inte särskilt svårt men effektfull vikning måste jag på stå =) Valde motivet med Magnolia Edvin som tomte, han är ju så söt!


Runt Edvin har jag stämplat lite snöflingor som en mysig effekt. Valde även att rispa kanterna på papperen jag har i bakgrunden och färga dom med lite Vitage Photo. En stor härlig rosett och så den söta lilla god jul stämpeln som jag fyndade på Panduro nu när jag var i Ullared för några veckor sedan =)


Insidan av kortet fick se ut så här med en mysig tags och en god jul stämpel från Slöjddetaljer.


Passar på att visa min stämpel igen för det förra kortet var så suddigt =)


Så det var vad jag hade att visa denna gång! Hoppas du tyckte om det och lämna gärna en kommentar för då blir jag så glad. Vill passa på och tacka för dom fina kommentarer jag har fått, det värmer mig varm om hjärtat ska ni veta! Många kramar från Pysselsandra =)

1 kommentar:

Åsa/asamia sa...

Åååå vilket fint kort!!