lördag 3 december 2011

Lucka nr 3

Hej och trevlig Lördag på er =)

Har just kommit hem från julfesten som personalföreningen på jobbet arrangerar varje år. Det var så trevligt och gott ;) Vi lekte femkamp och gick tippsrunda och till på köpet så vart det en 7årig Kriströmare som van hela femkampen så må tro att jag hade en glad Liam med mig hem!! Förutom det så köpte vi lite lotter som vi van två fina chokladaskar på, fikade och som pricken över i så kom tomten och delade ut julklappar till alla snälla barnen. Dagen har som sagt varit toppen och nu ska vi vidare till min mamma och pappa och hälsa på lite. Är bara hem och mellanlandar så jag kan visa dagens lucka =)

Här är en bild på Liam och Thindra från i dag när dom öppnar paketen dom fick av tomten.


Så var det lucka nr 3

En till liten Magnolia Tilda som här sitter på några paket jag stämplat och färglagt. Har också embossat snöflingor runt hela bilden i silver och glitter. Bakgrundspapperet är från Panduro lika så vävpapperet är köpt på Panduro. Den gröna kvisten är stansad med MS stans.


Insidan fick se ut så här =) Med en tags som piffats upp lite.


Så det var vad jag hade för i dag! ha en trevlig fortsättning på lördagen så ses vi i morgon, många kramar från Pysselsandra!

Inga kommentarer: