söndag 23 januari 2011

Färger!

Hej på dig och kul att du vill titta in en sväng =) Nu har jag en härlig kvällsvecka framför mig på jobbet. Men det brukar snurra på bra  bara man kommer dit och så  vips så är det fredag igen. På den här LO har jag utmanat mig själv lite för jag brukar vara så feg att använda starka färger men på den här LO har jag valt att ha mycket starka färger =)

Valde att jobba med ett gult papper i botten men tog sedan ett spräckligt grönt men det syns dåligt på bilden dock. Tyckte att röd text blev fin i färgen mot dom andra färgerna så jag stansade ut bokstäver i rött papper. Klippte även ut en röd pil på frihand och limmade fast.


Sydde några fina stygn med röd flosstråd och stansade ut ett litet äpple med Qk tången som dekoration med.


Hittade så fina bakformar på Karlssons för ett tag sedan och tänkte att dom kan man ju både baka och scrappa med. Tyckte om den här som var röd och vit prickig. Och passade på att skriva ner det supersvåra receptet med och limmade fast i mitten av bakformen ;)


Så det var söndagens LO får se om jag gör ett kort nästa gång. Jag känner för det nu tror jag,hoppas vi ses snart igen? Många kramar från Sandra!

Inga kommentarer: