tisdag 25 januari 2011

Grattis kort =)

Så var det måndag eller rättare sagt så har det nog blivit tisdag till och med =9 Har jobbat en kväll nu så endast tre kvällar kvar. skönt det för jag har lite ont i halsen så jag borde ta det lugn. Dricker lite te nu och hörsöker kurera mig så gott det går.

I går fastnade jag i mitt kortskapande och det vart faktiskt tre kort klara. Tänkte visa ett av dom nu så tar jag dom andra senare. Har äntligen färglagt liter olika motiv som jag stämplade upp i somras  när jag var på en träff hos Sylvia. Fick då chansen att få låna lite olika stämplan av snälla Maria Hellberg och då passade jag på att testa ett par stycken jag gillade. Men tyvärr så har dom fått ligga ett tag nu tills jag färglagt dom.Men så äntligen har jag letat fram dom och börjat göra färdiga kort av dom. Tack snälla Maria för lånet! Alltid lika roligt att få testa andras saker ;) 


Har valt lila färger och dekorerade sparsamt men tycker det inte behövdes mera =)


Blomman är väl gullig den är av metall och jag tyckte det räckte med den på det här kortet och några små fjärilar.

Så det var allt för mig denna gång. Ha en bra dag och tack för att du är in och tittar, kramar från mig!!

Inga kommentarer: