måndag 30 september 2019

Grattis kort med orentering, fiske och längskidor.

Hej och trevlig måndag! Idag visar jag ett kort som jag fick beställning på nu iveckan och det skulle passa en man som heter Helge och han fylde 95år nu i helgen. Han har även vunit SM i orentering, han tycker om att fiska och åka längdskidor. Och så här vart min tolkning av dom stödorden. Jag har använt mig av många olika dies och vill du veta vilka så skriv och fråga så försöker jag svara på dom jag kan. Skidorna är från Marianne design och grattis diesen kommer i från Shape dies. Orenterings kontrollen har jag skurit till skjälv.


Insidan av kortet fick se ut så här med en fin text stämpel som jag köpt på Malins stämplar. De små hjärtan är dies från Gummiapan.


Tusen tack för titten och på återseende ;)

Inga kommentarer: