fredag 26 oktober 2012

Inbjudningskort

Hej och trevlig fredag på er! Båda våra barn ligger i feber och förstår inte varför dom inte får gå på Hallowen festen som dom är bjudna på i kväll. Typiskt att dom ska bli sjuka nu!!!! Dom som är så friska jämt annars. Men det är inget att gör åt så nu ska jag fatta mig kort och sedan gå och passa upp på mina barn. Det är väll det vi mammor finns till för?

Här är 6st inbjudningskort  jag fått beställning på. Det enda jag visste var att min beställare ville att det skulle vara vimplar med på korten. Och hur det skulle stå i texten. Sedan hade jag fria händer och slutresultatet vart så här.

 
Texten har jag skrivit ut på med hjälp av min datorn och sedan rivit ner papperet i lagom storlek och färgat kanterna med lite Distress färg. Och partyhatten och serpentinerna är stansade med hjälp av QK dies. Fick även plats med några silver stjärnor som jag köpte på Hannas Pysselstuga nu sist jag var på mässan i Gävle. Bas papprena kommer från ett block jag köpte på Panduro  nu i sommar och resten är spillbitar.
 
Så det var vad jag hade att visa er i dag. Nu ska jag gå och ta hand om mina sjuka barn och hoppas dom snart är friska igen. Ha det så bra och många kramar från Sandra!

2 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Hej!

Vilka underbara inbjudningskort du gjort!!
Älskar serpentinerna och partyhatten = superfräcka =)

Ja fy, inte kul att vara sjuk....och sen missa en fest också, inte kul. Hoppas dom kvicknar på sig fort!
kram Iffa

Em sa...

iiiih, super fina! Många som tacka för de fina inbjudningskorten! ;) trist att de var sjuka å missade en halloweenfest, kram!