onsdag 26 januari 2011

Snö!

Hej på dig! Kul att du tittade in på min lilla enkla blogg som handlar om min hobby scrapboking och pyssel! Vill visa er en LO som jag hjort på min son Liam när han kör på sin lilla fyrhjuling. Som ni som känner mig så älskar jag snöflingor och valde på den här att vräka på med så många jag bara kunde =) Ser det inte vintrigt och härligt ut? Och för min del får det gärna vara snö nu sedan jag och barnen har börjat åka slalom i Edsbybacken. Tyvärr så har våra barn haft vattenkoppor nu så vi har varit tvungen att hålla oss hemma men nu är vi äntligen pigga och friska förutom stackars lilla pappa. Men vi får hoppas han kryar på sig till helgen!


Jag har bara använt mig av blått och vitt papper här. Och stansade ut texten med min Qk tång och alfabetet heter Kaite som är ett av mina favorit alfabete. använder det väldigt ofta för det passar till det mästa.

Så det får räcka för i natt, jag måste nog sova nu. Men tack för att du tittade in på min sida och skriv gärna några rader för då blir jag jätte glad!!

Inga kommentarer: