tisdag 12 maj 2020

Tack för hjälpen!

Hej i dag visar jag ett kort jag gjorde två lika dana kopior på för att tacka två lika fina vänner till oss som har hjälpt till att laga min son Liams epatrktor när den gick sönder.

Till korten har jag använt mig ut av Katzelkraft Rubber Stamps -Les Rats och Cats som passar så bra in till det här kortet och dom här två grabbarna. I bakgrunden har jag maskat in en lastbil som jag försökt färglägga lika som den Gradin har och kallar för Ghjösta. Och sedan har jag maskat in en epa som liknar Liams Nissan i bakgrunden bakom råttan och katten. Efter det stansade jag ut en Tack text men kommer inte på märket på den diesen tyvärr. Sedan har jag med hjälp av min Dymo skrivit ut en remsan som det står hjälp på. I bakgrunden har jag även färgat in några moln med hjälp av en hemmagjord stencil och Distress inks dynor i olika blå nyanser och sminkpenslar. Den roliga texten längt ner kommer i från Hängla & wings och kalkas snorkig. Fins många olika roliga texter som man vill höver av alla deras fina stämplar. Som deckoration har jag sedan stansat ut olika små verktyg.


Insidan fick se ut så här med ett band jag stansat ut med hjälp av en Martha Stewart punch att fästa Triss eller pengar i och även här fick några verktyg plats.


Här nedan kan ni se några foton från grabbarnas skruvning.



Måste fundera lite och språka lite...


Här har Liam fått hämts hem sin nylagade epa.


Tusen tack för titten och på återseende!



Inga kommentarer: