lördag 2 februari 2019

Grattis kort till en kille

Hej och trevlig lördag på er! 
Idag visar jag ett grattulationskort som jag fått beställning av en kollega som skulle vara till hennes barnbarn. Jag valde att använda mycket färg på papprena och så stämplade jag en KennyK stämpel. Och så här blev resultatet =)

Matreal:
Dies grattis och siffror - Idas magasin
Foto matta/ram - köpta på Wish
Papper block från Panduro
Stämpel pojken - Kenny K
Stämplar runt motiv - Gummiapan
Färger - Distress ink


Insidan fick se ut så här med ett band att fästa en liten slant i. Den har jag stansat kanten med en Martha Stuart punch och färgat kanterna med grön Distress ink.


Den fina grattis tämpeln är köpt på Facebook och den lilla bilen var med i en julkalender jag köpte 2018.

Tack för att du var in och kikade. Lämna gärna ett spår för det gör mig extra glad 💖

Inga kommentarer: