tisdag 15 januari 2019

Lycka till med nya jobbet!

Hoppas du kommit in dig på nya jobbet nu Siv, vi kommer sakna vår egen "Miljö häxa" här på Svenska fönster men hoppas dom nya utmaningarna får dig att blomstra ytterligare ;)

Så här såg i alla fall kortet ut som vi gav till Siv som jag fick den stora äran att göra till henne och till det korttet använde jag den fina 
Crafter's Companion - Flower Fairies Rubber Stamp - Zinnia som är en av mina personliga favoritstämplar och efter som jag vet att Siv älskar att vara ute i sin trädgård på lediga dagar tyckte jag att den stämpeln passade bra till det här kortet. Jag har färglagt henne med mina Distress inks pennor och sedan klippt ut henne. Ramarna jag stannat ut är Cealies dies och Spellbinder dies. Texten är ett alfabetet från Sizzix och sedan har jag dekorerat med lite blommor och sidenband.


Insidan fick se ut så här med ett band jag stannat ut med en Martha Stuart punch för att fästa presentkortet med.


Och när man väcklade ut kortet så ser man hur måna namn det är med på kortet. 


Så här glad blev Siv för uppvaktningen från sina gammla arbetskamrater.


Detta var allt jag hade att visa för den här gången. Lämna gärna ett spår om du är inne och tittar. Det gör mig extra var i hjärtat, många kramar från mig!

Inga kommentarer: