måndag 14 januari 2019

Grattis pappa 65år

Hej och god fortsättning på det nya året! Idag vill jag visa ett gratulationskort som jag gav till min älskade pappa i fredags då han fyllde 65 år. Inspiration till kortet fick jag på Janedisign där jag även har köpt den här läckra text stämpeln. Det blå bandet har jag köpt på Dollar store och ramarna runt om är stansade med Crealies dies två olika varianter. Papperna är köpta från Panduro hobby.


Insidan av kortet fick se ut så här.


Här är en bild på min fina pappa från kalaset.


Ha en bra dag och lämna gärna ett spår om du kikat in. Kram Sandra!

2 kommentarer:

bili sa...

Med det fina kortet blev din pappa säkert glad! Fina blå färger och snyggt med Crealies dies. Snyggt med textstämpeln. /bibbi

pysselsandra sa...

Men vad roligt att du tycker om det vad glad jag blir :)