onsdag 12 december 2018

Julkort med älgar

Hej idag visar jag er ett julkort med älgar på. 

Stämpeln är en cleartamp av märket Nellie Choice som jag har färglagt med Distress Inks både pennor och reffiller för jag brukar blanda olika röda nyanser av de filmerna för att få till den rätta röda färgen. Sedan har jag haft på lite glitter lim på granarna och hustak. Älgarna är stansade med Marianne designs dies. Bakgrunden med snöflingor är en dies jag köpt på Wish lika så grangrenarna kommer där i från. Och god jul texten är en dies från Gummi apan.


Insidan fick se ut så här med en stämplad tags. Texten är en Nellies Choice Clearstamps- Svenska texter och snöflinga är utstansad med en Martha Stuart stans. God jul texten på sidan är köpt från Gummi apan.


Det var allt för mig den här gången. På återseende!

Inga kommentarer: