onsdag 4 oktober 2017

Julkula

Hej i dag bloggar jag mitt första julkort för i år. Jag älskar verkligen julen och även att göra julkort  ;)

Till det här kortet har jag använt mig ut av den nya fin god jul diesen från Rox stamps, är den inte helt otroligt vacker? Sedan har jag också använt mig utav deras stora fina julkula dies. Snöflingorna är utstansade med hjälp av Martha Stewart punchar och den stora heter Scandinavian Snowflake som jag äntligen fått tag på till min punchsamling och den lilla heter Himalayan Snowflake. Tycker så mycket om att använda hennes punchar för dom är så lättarbetade. I bakgrunden har jag använt ett kakpapper och sedan dekorerat med två små julkulor från ett block jag köpt på Panduro. Den söta lilla rosetten är också en dies.


Insidan av kortet fick se ut så här med en tags som jag stämplat med lite fler snöflingor och en God jul stämpel.


Tack för titten, hoppas du lämnar ett spår så jag vet att du varit in och kikat många kramar från Sandra!

1 kommentar:

Anna-Lena sa...

Så kul att se diesen man gör i sitt rätta element.
Kram
Annalena
roxstamps
:)