torsdag 18 juli 2013

Lycka till med nya jobbet!

Hej =)
 
Sänder nu en hälsning från soliga Mölnlycke Göteborg. Är här och hälsar på min kära syster Pethra och systerdotter Jennifer. I går var vi till Ullared och storhandla och i dag ska vi åka in till Slottskoken och låta barnen leka och titta på djuren. 
 
Nu vill jag visa er ett kort jag fick beställning på för ett tag sedan men har inte hunnit blogga det. Till det har jag använt en Magnolia stämpel som  jag fick låna av min goda vän Sandra titta gärna in på hennes fina blogg http://handgjortavsandra.blogspot.se/  Den har jag färglagt med mina Distress Markers pennor och papprena är från Panduro.

 
Har sedan stansat ut lite av varje och dekorerat med lite blommor och blad. Insidan av kortet fick se ut så här med en lång lista på alla som var med och samlade =)

 
Så det var allt från mig den här gången! Vill passa på att tacka er alla som varit in och lämnat spår här den senaste tiden!! Ni gör mig jätteglad!!! Ska försöka ta mig en bloggrunda i kväll och hälsa på alla jag brukar titta in till då och då men just nu hinner jag inte. Ha en trevlig dag för det ska jag ha kramar från Sandra!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid lika fina kort!! Ha det riktigt härligt i Göteborg:-) kram! Anna L

Åsa/asamia sa...

Vilket fint kort du gjort till henne. Kul att du har det bra i Göteborg, har sett dina fina bilder på FB.
Kram

bili sa...

Vackert kort o en jättefin insida :) kram bibbi

Kristina ScrapSalig sa...

Superfint kort som kommer att glädja mottagaren under lång tid med alla omsorgsfulla detaljer! Så fint det blev med texten på framsidan, jag gillar när den är i olika storlekar och utformning, det ger liv i kortet!

Hoppas allt är bra med dig! Här är toppen, är inne på min andra semestervecka, har lite paus från datorsurfandet men på bloggen rullar de förtidsinställda inläggen på som vanligt :) 20+ och lite växlande sol och moln om vartannat, helt ok semesterväder efter en helt otroligt solig och varm sommar.

Sköt om dig, kram!