onsdag 10 juli 2013

Grattis mor!

Hej =)
 
Först vill jag passa på och tacka för alla fina kommentarer jag fått här inne! Ni gör mig så otroligt glad! Det är alltid kul att veta vad ni tycker om det jag pysslat i hop =)
 
Idag visar jag ett lite försenat morsdag kort som jag fick beställning på av en kollega på jobbet. Det skulle både vara en försenad morsdags hälsning och ett gratulationskort. Var dock ett tag sedan jag gjorde det här kortet men jag har glömt bort att blogga det.
 
 
 
Stämpeln är så klart en Kenny K som jag färglagt med Distress Markers. Sen har jag använt blå papper från Papermania och den fina Spellis ramen fick bli vit. Dekorerade sedan med lite av varje som jag tyckte passade in 

 
Insidan fick se ut så här där jag använde en annan fin Spell Binders för att stansa ut den här ramen. Stämpeln kommer från Gummiapan!
 
Så det var allt för mig. Nu ska vi äta lite frukost och sedan åka och hälsa på min gamla farmor som bor 5 mil ut i skogen. Liam ska ta med sitt fiskespö och kanske han lyckas få någon fin fisk i Sidskjön.
 
Ha en underbar dag, många kramar från mig!

5 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Vilket finfint kort du gjort, passade ju perfekt med båda texterna på kortet.
Hoppas du njuter av värmen och sommaren som äntligen kommit.
Kramar

Päivi sa...

Vilket fint morsdagskort! Verkligen perfekt Kenny K stämpel till den :)

Ha det bäst!

Majsan sa...

ÅHH vännen vilket snyggt kort!!
Med Kenny K motiv som jag älskar ;)
SUPERDUPERSNYGGT!!

BAMSEKRAMAR MAJSAN

Lotta sa...

Jättefint kort!! kram Lotta

Margareta sa...

Helt underbart kort! Gillar verkligen den här stämpeln! Den fina spellisen du använt på insidan är jag riktigt avundsjuk på!
Hoppas din helg blir fin - och att Liam fick en fisk hos din farmor ;o)
Kram!!