måndag 8 juli 2013

Gratulationskort

Hej och glad sommar på er!!!
 
Hinner inte blogga så mycket nu för när solen är framme försöker vi bara sola, bada och njuta nu men vill tacka er alla som varit så söta och kommentarer här inne på min blogg ni är helt fantastiska och jag ska ta mig en runda nu och kolla på allt fint ni har gjort =)
 
Idag visar jag ett kort som går i mina älsklingsfärger som jag har svårt att låta bli att jobba med. Rosa och grönt!!! Här har jag använt den fina Grattis diesen och en fin Kenny K flicka. Är så förtjust i just Kenny K stämplarna för dom är så tuffa! Bakom henne har jag stansat ut ett stort kakpapper och dekorerat med lite olika blommor och blad.
 
 
Insidan av kortet fick se ut så här med ett pengaband på vänster sida och en utstansad Spellis på höger. Och så klart även dom i rosa och grönt =)

 
Så det var allt från mig den här gången! Ha en trevlig sommar nu och lämna gärna ett medelande när du är in för det gör mig så glad =)
 
Många kramar från Sandra!

7 kommentarer:

Majsan sa...

Hej Sandra vännen!!
Men vilket härligt kort du bjuder på idag :)
Det är så roligt för vi har lite samma smak när det gäller stämplar och såå dies :), så det är ju så kul att kika in här hos dig!!

ÅHh så snyggt det blir med Grattis diesen, jag glömmer ju bort att jag har den ;) kan det vara så att man har för mycket dies då....neee man kan aldrig få för mycket av dies eller hur?? ;)
Såå fint färglagt den superfina stämplen och såå snyggt med blommorna. Såå fin kakservettsdies bakom motivet, såå himla fint Sandra.

Ja man hinner inte så mycket nu med scrapp och blogg, man får passa på att bada och sola nu under sommaren.

Ha nu en härlig sommar och ta väl hand om dig!!

BAMSEKRAMAR MAJSAN

Tinas pysselblogg sa...

Allt blir snyggt tillsammans med rosa:-)
Jättefint kort:-)

Camilla sa...

Vilket fint kort! Söta färger till ett tufft motiv. Att titta på detta kortet gör mig glad.
Kram

Margareta sa...

Superfint kort med en så läcker stämpel och så den fina "Grattis-dien"! Den är verkligen såå snygg!!

När jag kom tillbaka till Björkebo idag låg det ett supervackert kort från dig och väntade på mig - blev så otroligt glad!! Den söta rosenälvan har du målat så underbart fint, ja hela kortet är ljuvligt!! 1000 TACK söta vän!
Det fanns ett par kort till här och ett paket, så det känns nästan som en extra födelsedag ;o)

Hoppas du har en härlig semester! Solen lyser ju på oss (igår nästan FÖR mycket och hett för min smak) Det spås regn i morgon natt - praktiskt med nattregn ;o)
Kram! Margareta

Margareta sa...

Kommer tillbaka igen ;o)
Tack för rara ord hos mig!!
Ang stämpelsetet fr Stämpelglede:
Åsa har köpt mitt till mig och jag tror hon vet hur man gör;o) så fråga henne!!
Det vore jättekul att ses du får gärna komma hit en sväng och kanske scrappa lite - jag har plats för fler i mitt/Åsas rum!!
Ha det gott!! Kram!

Kristina ScrapSalig sa...

Åååh, det här kortet är så mumsigt att jag skulle vilja äta upp det, älskar rosa/grön som färgkombo och du gör alltid så fina blomsterarrangemang! Hon är så söt den där Kenny K-tjejen och din färgläggning är super! Läckert med den prickiga vimpeln/tagen som hon sitter på och den där Grattis-dien är verkligen snygg!

Hoppas att du har det gott och tusen tack för allt fint du skriver hos mig! Tack också för din gratulation till DT-platsen hos K-Designs, så gulligt av dig, det ska verkligen bli roligt att fortsätta att designa med K-Designs läckra papper, stämplar och dekor =)

Kramar

Åsa/asamia sa...

Ett superfint kort med så många härliga detaljer!