torsdag 4 juli 2013

Grattis till pension

Hej =)
 
Ikväll jobbar jag min sista kväll sedan går jag på semester och det ska firas med ett bad och ett glas vin!!!
 
Nu ska jag visa er det andra kortet jag gjorde med samma tema som det förra. Det här är fräna  stämpel från Vilda Stamps. Har sedan dekorerat med lite utstansat och några pappersrosor 

 
Insidan av kortet fick se ut så här med samma typ av remsa med alla namnen på dom som samlat. Stämplade med en komps stämpel för jag fick veta att hon tycker om att resa =)

 
Så det var allt från mig nu måste jag åka och jobba!! ha en trevlig kväll många kramar från Sandra!

3 kommentarer:

Gittans Pysselsida sa...

Så mycket fina kort...även insidorna snyggt arbetade.
Tog mig en titt också i ditt underbara arbetsrum! förstår att du trivs där.
Ha en fin helg
Kram Inga

Majsan sa...

Men jisses goa Sandra vännen vilka härliga pensionskort du har gjort!!
Helt otroligt härliga och såå snyggt dekorerade, tokgillar dom bägge!!

Ha en härlig semester och ta hand om dig!! Hoppas att ni får mycket sol :)

BAMSESTORA KRAMAR MAJSAN

Lisa sa...

Fint med blandningen av vackert, handgjort kort och humoristisk gratulation till pension :-)
Härlig idé!

Hoppas att allt är väl med Dig, Sandra!

Många Kramar Lisa