tisdag 2 juli 2013

Trevlig pension

Hej =)
 
Idag visar jag ett kort som jag gjorde innan vi åkte på vår semester men har inte hunnit visa det en. Fick en beställning av en vän som skulle ha tre kort till sina olika arbetskamrater. Visa nu ett av dom som skulle passa till en Irene som skull gå i pension.
 
Har valt den här fina stämpeln från Vild Stamps som jag tycker så mycket om för den passar även så bra in på mig. Då jag fick vin och pol som intressen  att jobba med så viste jag ju direkt att den här stämpeln måste det bil. Lite liten pol men men ;)
 
 
Insidan av kortet fick se ut så här där jag skrivit ut allas namn på skrivare och sedan stansat med en MS stans runt kanten. Skarvade sedan i hop namnen med den stämplade överdelen och vek i hop.

 
Så det var allt från mig den här gången! Hoppas ni har en solig och härlig sommar. Själv jobbar jag bara tre kvällar till så får även jag semester!! Ska bli så härligt!! Ha en trevlig kväll kramar från Sandra!!!

4 kommentarer:

Kristina ScrapSalig sa...

Ååh så snyggt, underbar stämpel och så den smarta lösningen för att få plats med alla gratulanter! Läcker ram bakom motivet, har precis fått hem den dien, men inte hunnit testa =) Jättefint med texter i olika format och storlekar, det ger mycket extra liv till kortet!

Hoppas du har det gott och tusen tack för alla snälla ord inne hos mig!

Kram

Margareta sa...

Åh, jag gillar dina insidor med namnlista så mycket! Vilket smart sätt - har sett det hos dig förr men glömt att kommentera det.
Kortets framsida är också helt underbar!! Den stämpeln är ju så passande och du har färglagt den så fint och sen dekorerat kortet alldeles ljuvligt! Så snyggt med de olika "stilarna" på borstäver också!
Förstår att Irene blev jätteglad!!

Imorgon kommer min kusin från stugan bredvid min hit tillGävle. Har jag tur har hon med sig kortet från dig då ;o)
Kram på dig! Snart är det semester!!

KatarinaR sa...

Så snyggt kort du har gjort!
Stämplen är ju för härlig och så gillar jag din långa namnlista inuti kortet.
Hoppas du har en härlig sommar!

Majsan sa...

Men ÅHH Sandra vännen vilket härlig kort!!
WOOW såå snyggt du har gjort, LOVE IT!!
Du är ju otroligt duktig ska du veta, en fröjd att kika in hos dig!!

BAMSEKRAM MAJSAN