lördag 23 februari 2013

Grattis svärmor!

Hej och trevligt att du vill titta in =)
 
Så var det lördag igen då och vi har varit på kalas hos min goa svärmor Gunilla i dag! Hon fyllde år redan förra helgen men då sköt vi lite på kalaset på grund av sjukdomar så därför blev det kalas idag. Snodde i hop ett kort till födelsedagsbarnet och använde mig av papper jag köpt på Panduro och jag vet att min svärmor tycker mycket om fåglar så då fick det bli ett papper med fåglar på =)  Sen har jag använt lite blommor och blader. Den söta lilla björnen som är en  Me To You stämpel, som håller ett litet paket bakom ryggen. Framför björnen har jag stämplat med en Grattisstämpel från bildmålarna.
 
                                                                              
Insidan av kortet fick se ut så här.

 
Jorde en liten hjärtdeckoration som jag fäste på en grillpinne och  satte i blomman som Gunilla fick av oss.

 
Ska även visa ett till kort som jag fick beställning på av en arbetskolega. Det skulle vara ett dopkort som skulle passa till en liten Filip. Jag brukar göra dopkläningkortet när det kommer önskemål om dopkort så även denna gång för jag tycker det blir så fint.
 
 
Insidan av kortet fick se ut så här =)


 
Hoppas kortet blev uppskattat av lille Filip och hans mamma och pappa.
 
Så detta var vad jag ville visa er för den här gången. Vill också passa på att tacka er alla för dom fina kommentarerna ni lämnar när ni är in och tittar. Jag försöker gå in och lämna en tillbaks till er i den mån jag hinner =) Ha en trevlig helg kramar Sandra!

4 kommentarer:

Lisa sa...

Fina kort Du har gjort, Sandra!
Dopkorten är så enkla men ändå så vackra och talande i sig själva.

Kramar Lisa

Lisa sa...

Hur blir det förresten med avmaskningen? ;-)
Tipsar om att göra sista varvet ganska löst. När jag har maskat av, så har jag haft lätt att göra det för tajt. Det blir kanske lätt så när det är på stickringar?

Kramiz!

Sandra sa...

Åh va fina kort! De här dopkorten är ju så läckra. Du har dekorerat så fint! Läckert med datumstämpeln och swirlcirkeln är helt underbar!! Ny die? Jätte jättefint!
Jag tror svärmor blev otroligt glad över den fina uppvaktningen. Det va så fint med den stora rosetten och jag tycker ju att nallen är så otroligt söt. Himla fint Sandra! Kram kram!

Majsan sa...

Hejsan goa vännen,

men ojoj vad du har hunnit med :)
grattis kortet är ju såå superfint, såå himla söt stämpel.
Dopkortet är ju helt underbart ljuvligt, fantastiskt :)

BAMSEKRAMAR MAJSAN