onsdag 13 februari 2013

Glass!

Hej och varmt välkomna =)
 
Idag bjuder jag på min andra LO från söndagens träff som fick bli ett sprakande sommarkort!! Jag brukar ha svårt att scrappa på sommarbilder mitt i kalla vintern men den här gick hur bra som helst.
 
Kortet är på vår dotter som i dag är 6år men här var hon bara 1år. Och för första gången i livet får hon smaka på en glass!! Kortet är taget på midsommarafton hemma hon min mamma och pappa. Har brakat lös med härliga färger och massor med olika typsnitt. Var riktigt riktigt, roligt att komma tillbaks att göra några LO igen. Hoppas det håller i sig så det blir någon till fram över =)
 
 
I den stora blomma skrev jag lite kort i en cirkel om vad Thindra gör och när det var.

 
Så detta var vad jag ville visa er för den här gången! Vill passa på att tacka alla er som är så snälla och lämnar en kommentar när ni är in. Ni gör mig så glada!!
 
Många kramar från Sandra!

4 kommentarer:

Sandra sa...

Tack själv min vän!! :) Nej va läcker den här är!! å somrigt så det förslår! Jättehärlig LO med fantastiska färger. En sån man blir glad av!
Ja det där med olika typsnitt är ju du så himla duktig på så jag får ge dig äran för det! Tur att vi har varandra att få inspiration och idéer från. :) Kramar!!

Majsan sa...

Hejsan goa vännen,
ÅHH nu så längtar man verkligen till sommaren när man ser din härligt sommriga Lo.
SÅ himla fint med alla lager av papper, så passande glasspapper ;).
Vilken liten sötnos hon är lilla Thindra, ja tänk vad tiden går redan 6 år och vips så är hon snart 18 ;)

HA DET SÅ GOTT!!

BAMSEKRAMAR MAJSAN

Margareta sa...

Underbar LÖ min vän! Ojojoj så mycket sommarkänsla!!
Hoppas du hade en härlig Valentine! Nu är det väl snart dags för badet ;o)
Kram på dig!!

Lisa sa...

Verkligen färgglad och sprudlande härlig LO!
Jättefin!

Kramar Lisa