måndag 3 december 2012

Lucka nr 3

Hej och trevlig måndag! Ny arbetsvecka och jag ska jobba kvällar den här veckan. Tänkte jag skulle visa er lucka nr 3 innan jag far till mitt jobb.
 
Julkort med lilla Tilda som sitter på ett gulband och håller i sig. Dom gröna grenarna är Magnolia dies som jag strukit lite Distress crackel paint längs ute på spetsarna. Bling grenen är också från Magnolia.
 
 
God jul biljetten har jag kombinerat i hop själv av två olika stämplar jag har.

 
Insidan fick se ut så här. En uppstämplad tags med ett litet QK paket.
 
Så det var allt för mig ha en trevlig dag och tack för titten!

2 kommentarer:

Kristina ScrapSalig sa...

Vad julfint du har gjort med din blogg-layout!! Massor med vackra julalster bjuder du också på! Supersnyggt med den söta Tildan på guldbandet och den lilla grankvisten som fått snö och bling på sig!

Vad kul att du gillar puma-stämpeln! Den kommer jag att slita hårt på och precis som du så vet jag flera "födelsedagsbarn" som den skulle passa till =D

Hoppas att du har haft en skön adventshelg!

Kram på dig!

Margareta sa...

Jättefint Sandra!
Hoppas du inte fryser näsan av dig på vägen hem från jobbet ikväll!!
-22,2 i Gävle just nu!!
Kram!!