torsdag 1 november 2012

Lucia kort

Hej och trevlig torsdag kväll på er. I dag har jag varit iväg på den sista omgången av min utbildning som försäkringförmedlare i Sandviken. Har varit fyra tuffa omgångar med mycket att lära men nu äntligen så är grundutbildningen färdig och vi fick ett diplom som bevis på detta. Får nu hoppas att Janne och jag kommer klara av det här och lyckas förmedla vidare det vi har lärt oss och fulllärd om detta kommer man nog aldrig att bli så det är tur vi kommer få gå flera utbildningar och repetera detta =) Är i alla fall roligt att få chansen att lära sig någonting nytt. 
 
Så nu vill jag passa på att tacka er för dom fina kommentarerna ni lämnar på min blogg. Jag blir så glad när jag läser dom och försöker i den mån jag har tid att kika in på era bloggar med för att få massor av ny inspiration! Tusen tack alla underbara vänner för att ni finns!
 
Nu ska jag visa er ett till julkort som jag har använt en gammal fin Magnolia stämpel som är ett luciatåg. Vist är det fint och till Lucia krona har jag haft på lite grön Flower Soft som jag äntligen fick använda som jag köpte på Gävlemässan i vårast. Vet om det syns dåligt här men ni ska veta att det trotts allt sitter där. Runt luciatåget har jag använt en snöflinge dies från Sizzix som jag köpte den senaste gången jag var på Gävlemässan av Hellihak som sålde massor av fina dies. Jag är som ni kanske redan vet extra svag för fina snöflingor.
 
 
Har sedan dekorerat med ett silverband från Panduro och en fin roset som även den har en grå snöflinga bakom sig. Tre små halvpärlor i silver och den fina god jul stämpeln från Reprint.
 
Tyvärr har jag ingen bild på insidan men ville visa er kortet ändå. Hoppas ni tyckte om det och lämna gärna ett spår så jag vet att du varit in och kikat. Ha det så bra många kramar från Sandra!

3 kommentarer:

Margareta sa...

Åh så fint Sandra!! underbart luciakort!!!
Ha det gott!!

Lisa sa...

Det är ett vintermysigt kort som Du skapat :o)
Lucia är så fint, så kul att Du valde en sådan stämpel!

Ha en fortsatt fin kväll!

Kramar Lisa

Johanna Färdigh sa...

Du är så duktig Sandra, sagolikt vackert kort! Tänkte på dig här om veckan när jag röjde på vinden och hittade en kartong med gamla brev. Eller snarare massa märkliga kuvert! Kanske borde ta upp den traditionen igen? ;)