onsdag 22 augusti 2012

Mercedes

Hej och trevlig sommar på er!
 
Som ni kanske märker har jag haft ett långt blogg uppehåll och ägnat mig åt att bygga och målat en altan till oss själva. Sedan har vi varit en sväng till Båstad på semester som vi kom hem från förra veckan. Trotts allt detta så har det blivit några kort under sommaren men jag har inte orkat visa dom på bloggen. Men nu när vardagen har kommit i gång och barnen är på skolan och jag jobbar så ska jag försöka ta mig i kragen och komma i gång här inne med.
 
Börjar med att visa ett kort jag fick beställning på av en arbetskompis. Stämpeln är köpt på Panduro och lika så papprena som heter Western Romance-Brandin O´Neill som jag fyndat nu när det var lite  sommar rea. Stämpeln har jag sedan tidigare och hon är färjlagd med min Distress Markers som jag håller på att lära mig använda. Går ganska bra tycker jag och jag är jätte nöjd med mina fina pennor.
 
 
Bredvid tjejen har jag stämplat med en Paper Maze stämpel där det står beskrivet vad en födelsedag är. Sedan har jag använt mini alfabete till att skriva det otroligt fina namnet Mercedes. Ovanför namndet har jag även stämplat med en datumstämpel när hon fyller. Sedan är det stämplat med en rolig grattistämpel från Reprit som ser ut som en streck kod.

 
Insidan fick bli i min vanliga stil, stansad med hjälp av MS stansar med både ett pengaband och en grattis hälsning som jag stämplat med en stämpel från Reprint.

 
Så det var allt för den här gången. Hoppas du lämnar ett medelande när du är in och kikar. Ska nu sätta mig och kolla runt lite och se efter vad alla mina vänner har pysslat med under sommaren. Misstänker jag har missat en hel del fina saker. Ha det gott tills vi ses nästa gång!!

2 kommentarer:

Margareta sa...

Jättefint kort med en läcker stämlad "brud" och härliga färger!!
Kul att du är på G med bloggen igen - men du har verkligen varit otroligt effektiv under din semester har jag sett på fb ;o)
Ha det gott!
Kram!!

Åsa/asamia sa...

Läckert kort!
Kul att du är tillbaks från sommarledigheten i bloggen, nu kan jag kika in lite oftare igen.
Håller tummarna för att vi ses på träffen i Bollnäs 8/9.
Kommer du?
Kram