söndag 26 augusti 2012

KennyK - Bike Kid

Hej svejs och trevlig söndag!
 
I går fyllde våran älskade son Lam 8år och det firade vi med både smörgåstårta och chokladpuddingstårta. Men efter som bara Farmor Gunilla och faster Anna hade tid att fira Liam i går så kommer resten i dag så vi får fortsätta äta tårta och umgås med familjen även i dag. Men jag han tyvärr inte göra nått kort till Liam men tänker visa ett annat kort i dag som en arbetskolega köpte av mig nu i sommar till sin son.
 
Zeb fyllde 9år och jag visste att han tycker om att cykla så då passade det bra med den här fina KennyK - Bike Kid. Har blivit helt tokig i alla KennyK stämplar nu i sommar och som ni kommer att  se fler kort av dom här inne så småningom. Dom är roliga, utmanade och fräna och så är det kul att bryta lite från allt gulligt.
 
 
Här har jag använt papper från Panduro och stämplarna i hörnen kommer från Pysselapan både tegelstämpeln och den som ser ut som färgstänk. Killen är som sagt en KennyK - Bike kid som jag färjlagt med Distress Markers och en vattenpensel. Grattis har jag skrivit med min gamla Dymo.

 
På insidan valde jag att stämpla med den fräna dödskallen jag köpt på Panduro och stansa ut en ram med hjälp av MS stans. Stämpeln Grattis på födelsedagen är från Reprint.
 
Så det var allt för mig den här gången. Hoppas du lämnar ett spår när du är in för det gör mig så glad =)  Nu ska jag förbereda min egen sons kalas.

1 kommentar:

Åsa/asamia sa...

Grattis till sonen, hoppas ni fick två roliga firanden.
Finfint kort din kollega köpte, du kan få till kort till alla tillfällen.
Jag håller fortfarande tummar och tår för att du kommer till träffen nästa helg....skulle va sååå kul!