fredag 4 januari 2013

Magnolia Tilda

Hej och tack för att du tittar in på min blogg! Tror kanske ni har fått nog av julen och julkort nu men tänker trotts allt visa er ett till julkort. Det här kortet är stämplat med den söta Tildan som följde med det senaste nr av Magnoliatidningen och hon är så söt med sin fina lilla korg som det sitter en hundvalp i. Jag använder mina Distress markers för att färjlägga Tilda med.
 
 
Jag har dekorerat med lite ut stansade grenar och en stor fin snöflinga som jag haft lite stickels på. Och knutit en roset i guld.
 
 
Insidan fick se ut så här med en stämplad tags med ett litet paket.
 
Så det var vad jag ville visa er den här gången. Ha en trevlig fredag med mycket fredagsmys!! Kramar Sandra!
 

4 kommentarer:

Margareta sa...

Superfint kort!!
Jag är allt lite avundsjuk på dina fina kvistar - ska nog leta såna till nästa julkortssäsong!! Så vackra !!
HoPpas du har en skön trettondagshelg!
Kram!!

Majsan sa...

Hejsan Sandra,
ÅHH detta är ju verkligen ett superfiint julkort, såå söt hon är Tilda, jag har inte hunnit använda den stämpeln ännu ;).
Såå snyggt med guldfärgade rosetten och snöflingediesen som tittar fram under motivet :)

KRAMAR MAJSAN

Nina sa...

Underbart kort, snyggt med den stora snöflingan. Jag tycker också att Tilda är så fin, jag har den stämpeln med. Ha det så bra. Kram Nina

KatarinaR sa...

Stämpeln är så söt och det är ditt kort också!
Har tittat på dina favoriter från förra året och tackar för all inspiration.
Kram!