onsdag 9 januari 2013

Jultomte

Så var det dags för ett till julkort. Hoppas det inte är för jobbigt för er att titta på trotts att julen nu är över? Är till helgen som julen ska dansas ut så jag har tills på lördag på mig att blogga mina julkort  =)
 
Har använt den fina Tomtestämpeln från Vilda stamps till det här kortet. Och dom glittrigt fina bokstäverna kommer från Panduro. 
 
 
När man viker upp kortet så ser det ut så här.

 
Den lilla svampen är köpt på RUSTA och passade bra som stöd åt kortet.
 
Är så trött nu så jag orkar inte skriva så mycket mera. Ha det så bra kram Sandra!


2 kommentarer:

Margareta sa...

Åååh så superfint!! Tröttnar VERKLIGEN inte på dina vackra kort, julkort eller ej!!
Jag har tänkt försöka göra ett julkort i veckan iår - skulle vara så skönt att ha en hög klar i november ;-)
Hoppas du fick sova gott inatt så du är pigg igen ;-)
Kram!!

Majsan sa...

Hejsan Sandra,
NEJ inte tröttnar jag på dina härliga julkort, såå bra för man får inspiration. För jag måste ju göra några julkort i veckan, men usch och fy har inte kommit igång efter julen ännu :)
Detta kort är ju såå härligt och vilken fiin tomte, vikningen är ju så snygg och så fiffigt med svampen som stöd :)

HA DET SÅÅ GOTT OCH TA HAND OM DIG!!

KRAMAR MAJSAN