torsdag 14 juni 2012

Student kille

Hej och trevligt att du vill titta in en sväng. I dag har det hänt mycket för mig så jag är lite förvirrad just nu.... Har vart på både fackmöte och skydsombuds möte i dag på jobbet och annars brukar jag endast stå på golvet och tillverka fönsterbågar så detta var lite annat och mycket roligt. Sen på kvällen var jag och barnen plus kompisar till barnen iväg på avslutningen med skogskul. Träffade då många jag känner med tyckte det var extra kul att träffa våran gamla granne Allan Vestman och då menar jag gamla för han har just fyllt 80år!! Satt ett bra tag och pratade med honom innan det var dags för barnen att motaga sitt fina pris som var en varsin fin T-Skirt. Tråkigt nog så regnade det i flera omgångar nu ikväll och det var mindre roligt för alla som åkt hit i kväll. Men som tur är älskar ju barn att blöta ner sig =)

Så ska jag visa ett till studentkort jag har pysslat i hop på beställning till en kille som heter Fredrik. Lämnade över det i går till snälla Emma som skickade kortet vidare till sin arbetskamrat på CCS. Stort tack till dig Emma som själv är en mästare på att baka underbara tårtor och muffins. Du är så snäll som ställer upp och hjälper mig att sälja ur min till salu låda =) Då kan jag köpa nya saker att pyssla för och det tycker jag är så trevligt!

På det här kortet har jag använt en Edvin stämpel från Magnolia och han är en äldre stämpel men som jag endå nylige köpt. Tycker han var så fin med sitt lilla glas i handen. Till det här kortet har jag utgått från ett annat kort som jag vart så förtjust i  inne på Scrappfabriken om du vill se. Och som av en slump så råkade jag ha dom två stämplarna som behövdes för att göra det.

Den lilla flagga vimpeln  i hörnet har jag fått lånat av snälla Handgjortavsandra tack för det. Och här valde jag att måla den  i gult och blått. Dom små bokstäverna i foam kommer från Panduro.

Insidan fick se ut nästan som dom övriga insidorna jag har hjort
på tidigare studentkort. Vet att den lilla pengar fickan/bandet är väldigt uppskattat av dom som beställer korten av mig.

Så det var vad jag ville visa er den här gången måste nog sova nu för det börjar bli svårt att hålla ögonen öppna, tur det är bara en dag kvar nu!. Ha det så bra och lämna gärna ett spår när du är in för då blir jag så glad :)

2 kommentarer:

Margareta sa...

Superfint studentkort du gjort!! Insidorna är också så fina.
Ha nu en härlig helg! Kram!

Em sa...

det där med fackmöten känner jag igen, jag är sj studieorganisatör i våran fackklubb.. bims man som gav kortet till hans son tyckte att kortet var jätte fint! Tänk att du är så himla duktig Sandra!! :D åå jag gillade den fina dikten på insidan.. tänk att det har varit några som har pratat om dina kortbeställningar på jobbet efter att de har köpt dina kort av mej, så det kommer nog komma ännu fler beställningar sen hihi.. åå det är så lite såå, kul om du får kort sålda! jag kommer beställa ett bröllopskort av dej sen oxå för vi fick visst en inbjudan här om dagen :)Kram!