onsdag 25 januari 2012

Ett hänglar kort!

Hej och glad onsdag på er!

Så var halva jobbarveckan avklarad och i morse när jag skulle åka till jobbet så sprang det en räv här utanför huset! Tur att katterna var inne och sov. Skulle bli så ledsen om det häner dom nått särskilt Sigge gubben! I går tog jag mig lite pysseltid och lyckades göra några kort till min tillsalu låda för det är alltid bra att ha den välfyld. Vet att det är dåligt med kort som passar till killar i den så därför fick det bli kill tema på mina kort i går. Inget fel med det men personligen tycker jag ju om rosa och bling bling ;)

Här är ett av mina kort som är stämplat med en Hänglar stämpel som jag tycker väldigt mycket om. Han är ju så fin där han står och håller i sin lilla tags och i den har jag stämplat med en grattistämpel så den är en helt annan. Vill man kan man ju skriva nått på tagsen i stället men efter som jag inte vet vem som ska ha det här kortet fick det bara stå Grattis! Har även fäst ett fint tårtpapper i bakgrunden.


Blommorna är färdigköpta men resterande bladen har jag stansat ut skjälv. Vågade mig även på att stämpla runt kortet så det får lite liv med en höst svirvel stämpel jag har. Det röda papperet har jag stansat med en MS punch och sedan fäst ett sidenband över i grönt.


Så här fick insidan av kortet se ut. Vill inte blinga upp det för mycket, räcker med en gren med en fjäril på tycker jag =)

Så det var allt för mig i dag! Ha en fortsatt bra dag och lämna gärna ett spår för alla som driver en blogg vet hur glad =) man blir av en liten hälsning. Så stort tack till er som orkar och vill lämna ett spår här inne, det värmer så! Många kramar från mig.

1 kommentar:

Sandra sa...

Jättefint kort med jättrfina färger och helt underbar insida oxå! :) det blir så läckert med helheten som dina kort har! Kram från mig. :)