måndag 5 december 2011

Lucka nr 5

Hej och trevlig Måndag!

Ska snart åka till jobbet för jag har eftermiddagar den här veckan. Skönt med sovmorgon men jobbigt att inte få träffa familjen =(  Nu kliver jag upp med barnen ändå för jag vill inte missa adventskalendern på TV. Det är så mysigt att titta på den tillsammans med barnen =)

Lucka nr 5

På det här kortet har jag använt söta lilla Magnolia Tilda som jag fått låna av snälla Elsan och Hanna. Tack snälla för att ni lånade ut era fina stämplar dom har varit så kul att få pyssla med. Stansade ut en lite julgranskula som Tilda fick plats i.


Har stansat med min ny inköpta god jul punch i kortet så man ser igenom det. Försöker visa på bilden att det är hål igenom här hoppas ni ser. Har sedan dragit lite glitterlim runt bokstäverna så man lättare ska se texten.


Så här fin är punchen jag köpte när jag var till syster i Göteborg för ett par veckor sedan. Hade många Panduro att välja mellan när man åker till Göteborg ;) Vart även en stämpel och lite papper då också.


Så här fick insidan av kortet se ut =)

Ville att man ska se röd text när kortet var stängt så då valde jag att ha rött papper inuti kortet. Så stämplade jag god jul på en ut stansad stjärna.


Så det var vad jag hade att visa er i dag! Nu måste jag skynda mig att fixa matlådan innan jag ska till jobbet! Ha en bra dag många kramar från Pysselsandra!

Inga kommentarer: