söndag 2 januari 2011

Pepparkaksbakning!

Hej på dig. Nu har det inte hänt så mycket här på ett tag =) Ber om ursäkta för det men jag kände att efter ha lagt upp ett julkort varje dag behövde jag också lite julledigt som alla andra. Här är i alla fall en LO som jag hjort på ett gammalt kort från för, förra årets pepparkaksbakning. Spelar ju inte så stor roll efter som det ser nästan lika ut från år till år.

Har använt mig av ett grönt papper som är embossat redan när man köper det. Texten har jag stansat ut i guldpapper och limmat fast på ett rött papper. Skar sedan ut en lite osemetrisk cirkel med flit för en fin effekt på LO.


Nere i höger hörn fick lite söta pepparkakor sitta tillsammans med lite MS grenar och en blomma med en knapp plus en stor fin hjärta brads plats.


Till vänster fick lite mera dekorationer plats =)


Stansade ut årtalet i gulpapper för att inte blanda i hop åren man bakar pepparkakor på.



Så det var den det =) är det något du undrar över så är det bara att skriva och fråga mig i den mån jag kan svara. Ha det bra tills vi ses näst gång!




1 kommentar:

maria sa...

Hallå..

Känns lite skönt att det är fler än jag som tar några dagars paus här inne.
Vilken härlig Lo och kul att pappa Tobbe är med på bilden =)
Vi saknade dig i onsdags men det blir ju fler gånger. Ha det bra,

kram maria