torsdag 13 januari 2011

Mera grattiskort!

Hej på dig =) Nu har jag snart bara en dag kvar att jobba sen är det helg!! Jag och Olivia har tagit en nattpromenad runt Born och det är väldigt tyst och lugnt att promenera 01.30 ska du veta. Nu tänkte jag visa vad jag knåpade ihop i går innan jag gick och la mig 03.00.

Har stämplat upp en fin Tillda som håller i paket och valt att måla hennes kläder i grönt.  Och papprena fick gå i grön och rosa toner. Som en fin bård stansade jag ut med Martha Stewart punch i vitt papper en dolly bård som jag färgade in med lite Victorian velvet och limmade fast två fina band i grönt och rosa som jag tycker passade bra i hop med det gröna papperet. Tre blingstenar fick också  plats uppe i höger hörn som en fin liten detalj.


Har passat på att använda mina Nellie Snellen punchar  att göra både blomman och bladen. Har nog skrivit det förr men jag älskar min Nellie Snellen punchar!!!


Grattis stämpeln kommer nog bli en trogen återkommare nu ett tag för jag tycker den är så fin!


Så vart det kortet, hoppas du tycker om det och kan hitta lite skapar glädje när du är in och tittar. Ha det så bras tills vi ses nästa gång och god natt från mig!!


Inga kommentarer: