fredag 3 december 2010

Torsdagskort!

Så var det äntligen torsdag kväll och jag gör helg nu! (Ända  fördelen med att jobba kvällar) Ska bara lägga upp det  här julkortet så blir det torsdags badning för mig med ett litet glas vitt ;) Ska bli så härligt, har verkligen längtat efter helg nu!!!

Det här kortet är stämplat med min favorit magnolia tomte just nu! han är så fin tycker jag! Ville även ha en julgran med så jag stämplade även dit en sådan som är en clerstamp från Reprint. Gatelyckta är en magnolia stämpel det med som fick plats i vänster hörn. I det högra hörnet fick en röd rund julpost sitta. Den har jag stämplat på ett rött papper som jag sedan klippt ut och limmat fast.



Så det får räcka för i kväll jag har ju ett bad som väntar =)
Skriv gärna något när du är in och tittar det skulle verkligen göra mig glad, kram från mig till dig!

                                                         

Inga kommentarer: