torsdag 9 december 2010

Lucka nr 8

Hej på dig nu har jag äntligen skickat in bilder som jag ska framkalla på barnen. Dels korten jag ska göra egna privata julkort av och så lite fina bilder att skrappa på =) Hoppas det går fort.... jag  skulle behöva dom senast nästa vecka men som vanligt är jag ute i sista minuten så jag får skylla mig själv.

Här är dagens julkort en bakande Tillda. Här får hon baka lite pepparkakor som vi faktiskt jorde i helgen jag och barnen. Bakgrundspapperet har jag stämplat upp med små pepparkaks stämplar. Och så stämplade jag även texten Kanel, Ingefära och Nejlika på en ut stansad oval. Sedan limmade jag fast två MS  grenar och en äkta kanelstång som jag knutit ett rött sidenband runt. Det blir så jul fint av det tycker jag.


Insidan valde jag att göra så här fin.


Det är hit pepparkakorna har tagit vägen. Och dom är ut stansade med min QK tång. Köpte faktiskt gris diesen i somras när jag och några goda scrapvänner var på mässa i Leksand. Kändes lite konstigt då men nu är jag glad att jag köpte den.

 Så det får räcka för i kväll jag ska ju snart upp klockan ringer 04.45 så det är hög tid att gå och lägga sig. Tack för att du är in och tittar och det skulle glädja mig om du vågade lämna en kommentar när du är in =) Ha det! Många kramar från mig!

Inga kommentarer: